Background Image

قوانین و مقررات

تمامی محتواهای ارایه شده در سرویس تلویزیون تئاتر ایران در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده و قانون تجارت الکترونیک است. تلویزیون تئاتر ایران از حق کپی‌رایت برخوردار است. در صورتی که در سایت‌های دیگر با موارد نقض کپی‌رایت تلویزیون تئاتر ایران مواجه شدید، لطفا به آدرس جیمیل enteshar94@gmail.com  اطلاع دهید.

از تمامی کاربران گرامی سایت تلویزیون تئاتر ایران تقاضا می‌‌شود پیش از استفاده از خدمات این سایت، تمامی قوانین ذکر شده را با دقت مطالعه فرمایند. انجام و تکمیل مراحل ثبت نام پس از مطالعه این قوانین و مقررات به منزله پذیرش و موافقت کاربر با این قوانین و امضا توافقنامه‌ای بین سایت تلویزیون تئاتر ایران و کاربر است و رعایت یکایک مفاد آن الزامی است. لازم به ذکر است در صورت نقض هر یک از مفاد این توافقنامه توسط کاربر، تلویزیون تئاتر ایران مجاز است دسترسی کاربر را مسدود نماید. لازم به توضیح و یادآوری است که تلویزیون تئاتر ایران حق دارد بنا به ضرورت و یا صلاحدید، تغییراتی در مفاد توافقنامه خود با کاربران ایجاد کند. این تغییرات می‌تواند در هر زمان و بدون اطلاع‌رسانی به کاربران صورت گیرد. بنابراین کاربران می‌بایست هر چند وقت یکبار مروری بر شرایط و قوانین تلویزیون تئاتر ایران در این توافقنامه داشته باشند تا از تغییرات احتمالی آن آگاه شوند. چنانچه در قوانین مندرج، تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و ‌‌به‌روزرسانی می‌گردد. از آنجایی که این تغییرات ‌می‌تواند تغییرات جزیی در برخی از قوانین تا تغییر کل محتوای توافقنامه را در برگیرد، به کاربران گرامی توصیه ‌می‌شود در فواصل زمانی مناسب، بخش قوانین سایت تلویزیون تئاتر ایران را مرور نمایند تا در جریان تغییرات احتمالی قرار گیرند. بدیهی است کاربران ملزم به رعایت قوانین این توافقنامه و تمامی تغییرات در مفاد آن بوده و در صورت نقض قوانین هیچگونه عذری از طرف کاربر، از جمله عدم اطلاع از قوانین و یا تغییرات انجام شده، پذیرفته نخواهد بود.


1- استفاده از سرویس تلویزیون تئاتر ایران هیچگونه حقی اعم از مالکیت محتوای موجود بر روی سایت شامل فیلم‌ها و سریال‌ها، فروش و انتشار یا پخش عمومی این محتوا برای کاربر ایجاد نمی‌کند.
2- کاربر حق دانلود و ارایه محتوای تلویزیون تئاتر ایران به دیگران را ندارد.
3- محتوای ارایه شده بر روی سایت تلویزیون تئاتر ایران با رعایت تمام ملاحظات فنی تهیه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین تلویزیون تئاتر ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات و اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وارده به کامپیوتر و گوشی هوشمند کاربر ندارد.
4- تلویزیون تئاتر ایران می‌تواند در ابتدای محتواهای در حال پخش در وب‌سایت و اپلیکیشن‌های خود، اقدام به نمایش تبلیغات کند. لازم به ذکر است که کاربر امکان رد کردن بخشی از این تبلیغات را خواهد داشت.
5- تلویزیون تئاتر ایران متعهد می‌شود اطلاعات شخصی کاربران را فقط نزد خود نگه دارد و از افشای آن به هر شخص یا گروه سوم شخص اجتناب ورزد. تنها در مواردی که به موجب قوانین جمهوری اسلامی ایران و بنا به درخواست رسمی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی ذیصلاح نیاز به ارایه اطلاعات شخصی کاربران باشد، تلویزیون تئاتر ایران موظف به همکاری طبق قانون خواهد بود و هیچ مسئولیتی متوجه تلویزیون تئاتر ایران نخواهد بود.
6- در خصوص هر گونه خرید اشتباه در تلویزیون تئاتر ایران، تمامی ضرر زیان‌ها به عهده کاربر ‌‌است و هزینه اشتراک خریداری شده از سوی کاربر به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و هیچ مسئولیتی در قبال بازگرداندن وجه دریافت شده، متوجه تلویزیون تئاتر ایران نخواهد بود.
7- خدمات ارایه شده در تلویزیون تئاتر ایران، دارای مجوز‌های لازم از مراجع مربوط بوده و هرگونه بهره‌برداری و سوءاستفاده از محتوای تلویزیون تئاتر ایران، پیگرد قانونی دارد.
8- تلویزیون تئاتر ایران درحال حاضر برای ارائه محتواهای خود، فروش اشتراک ندارد و کاربران برای تماشای هر اثر مد نظر خود باید بلیت تماشای همان اثر را خریداری نمایند. با خرید بلیت تماشای هر اثر، هر کاربر می‌تواند برای مدت زمان 24 ساعت محتوای مدنظر خود را مشاهده نماید.