Background Image

سوالات متداول

* روش همکاری با تلویزیون تئاتر و عرضه فیلم تئاتر در تلویزیون تئاتر ایران چگونه است؟

پس از عضویت در سایت، از طریق پشتیبانی، درخواست همکاری با تلویزیون تئاتر ایران را ثبت نمایید و مستندات لازم درباره اثرتان؛ مواردی از جمله پوستر، بروشور، خلاصه داستان، جوایز و افتخارات و ... را در قالب یک فایل زیپ، در ضمیمه درخواست‌تان ارسال نمایید. جهت ارتباط بیشتر می‌توانید شماره تماس‌تان را نیز در این درخواست ثبت بفرمایید. 

 

* آیا همکاری با تلویزیون تئاتر ایران فقط در قالب عرضه‌ی فیلم تئاتر است؟ 

خیر. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به هر محتوای ویدئویی مربوط به تئاتر را در درخواست همکاری ثبت نمایید. محتواهای از جمله محتواهای آموزشی، پژوهشی، فیلم‌های مستند، فیلم رویدادهای مرتبط با تئاتر اعم از افتتاحیه‌ها و اختتامیه‌‌ها و ...

 

* تعویض عکس عوامل و یا ارسال رزومه‌ به تلویزیون تئاتر ایران چگونه است؟ 

اگر عکس و یا رزومه شما توسط کارگردان برای تلویزیون تئاتر ایران ارسال نشده است و یا ارسال شده است و شما قصد اصلاح دارید، پس از عضویت در سایت، از طریق گزینه پشتیبانی، و با انتخاب گزینه سایر در پشتیبانی، می‌توانید عکس و رزومه خود را برای تلویزیون تئاتر ایران ارسال نمایید.  

 

* در صورت خطای تراکنش در درگاه بانک، چگونه می‌توان تئاتر مورد نظر را تماشا کرد؟

در صورت بروز هرگونه خطا در تماشای محتوای مد نظرتان (فیلم تئاتر و ...) یا از طریق منوی پشتیبانی، به همراه مستندات‌ (اسکرین شات خطا و ...) خطای خود را برای ادمین ارسال نمایید و یا با شماره تماس پشتیبانی سایت (02191070088) تماس حاصل فرمایید.  

 

* چگونه از کد تخفیف و یا کد تماشای رایگان خود استفاده کنیم؟

پس از ورود به صفحه‌ی نمایش مدنظرتان، روی گزینه «خرید بلیط و تماشا» کلیک کنید، سپس در قسمت «کد تخفیف»، کد خود را ثبت نمایید و بعد روی گزینه «نهایی کردن خرید» کلیک کنید.   

 

* آیا امکان خرید اشتراک برای تماشای فیلم نمایش‌های موجود در تلویزیون تئاتر ایران وجود دارد؟

درحال حاضر خیر.